A könyvelésemmel mindig gondjaim voltak, valahogy mindig olyan könyvelőket fogtam ki, akikkel rövidesen meg kellett szakítanom az együttműködést. Volt aki egyszerűen túlvállalta magát, és amiatt nem tudta a továbbiakban vállalni a cégem könyvelését, valamint volt olyan is, aki megbízhatatlanul dolgozott: nem tartotta a határidőket, hibázott a könyvelés elvégzése során, nem tájékoztatott a határidőkről stb. A könyvelés átruházása egy szakemberre épp azért szükséges normál esetben, mert egy átlagos vállalkozó nem rendelkezek olyan gazdasági ismeretekkel, hogy a saját és beosztottjai könyvelését ellássa, de ha meglennének a kellő ismereteim, akkor se lenne időm erre a céges teendőim mellett.

A jó könyvelő véleményem szerint olyan, aki megbízhatóan dolgozik, betartja a határidőket, a munkája kifogástalan, azaz nem hibázik, nem okoz anyagi kárt az ügyfeleinek, felelősséget vállal a munkájáért, azaz ha hibát vét a könyvelés során, akkor vállalja ennek következményeit. Úgy gondolom, hogy a könyvelő feladata nem pusztán az, hogy az adóbevallást megcsinálja, hanem hogy támogassa az ügyfeleit abban hogy a lehető legkedvezőbb adózási formát ki tudja választani, valamint egy cég esetében az is fontos, hogy képviselje a vállalkozót a hivatalok előtt egy esetleges ellenőrzés, probléma során.

Ilyen könyvelőt kerestem, és mivel azt szerettem volna hogy a könyvelés egy biztos pont legyen a vállalkozásom életében, ezért egy céget bíztam meg ezzel a feladattal: a Stabil Kontaktot. Azért ezt a céget választottam, mert nem csak könyveléssel foglalkoznak, hanem cégalapítással is, gazdasági- és jogi tanácsadással, tehát tulajdonképpen az általuk nyújtott szolgáltatások lefedik a cégügyekkel kapcsolatos szolgáltatások egészét, így jóformán egy helyen intézhetek mindent ami a cégügyeimmel kapcsolatos.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.