Miben nyilvánulhat meg, ha egy székhelyszolgáltatást nyújtó iroda nem teljesíti ígéreteinek megfelelően a megállapodás elején meghatározott elvárásokat? Leginkább az elveszett, eltűnt és az át nem vett levelek mennyiségében, illetve ha a hibákból adódóan egy adószám is törlésre kerül. Tehát kijelenthető, hogy ha egy székhelyszolgáltató cég nem képes maximum 2 napon belül értesíteni megbízóját hivatalos végzések, határozatok érkezéséről, akkor érdemes minél hamarabb megszüntetni ezt az üzleti kapcsolatot és egy új, tisztességes partnert keresni.

Éppen ezért minden cégnek ajánlatos egy nagyon megbízható, évek óta működő,  ellenőrízhető székhelyszolgáltatót választani, amely sok elégedett ügyféllel rendelkezik. Főleg azok a cégek emelkednek ki ezen a területen, akik ezt a feladatot biztonságosan, precízen, az ügyfelek igényeit maximálisan figyelembe véve látják el és emellett akár székhellyel kapcsolatos tanácsadást is nyújtanak.

Egy jól működő székhelyszolgáltató esetében egy képzett, szakszerű csapat gondoskodik a különböző ügyintézésekről. Emellett elengedhetetlen egy olyan ügyviteli rendszer, melynek köszönhetően lehetőleg kevesebb mint 24 óra alatt képes a szolgáltatást kínáló vállalat, a cégtulajdonosokat értesíteni fontos iratok átvételéről.

Az ilyen jellegű székhelyszolgáltatás elsősorban kisvállalkozásoknak ajánlott, akik nem képesek a törvény által előírt szabályok alapján székhelyet biztosítani, költséges irodát fenntartani.

Végezetül mindenképp ki kell hangsúlyozni, hogy a gyanúsan olcsó lehetőségeket érdemes elkerülni, viszont nincs aggodalomra ok, hiszen létezik több mínőségi, pénztárcabarát vállalat is a piacon.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük