Egyre népszerűbbek a vállalkozások körében a különböző online hirdetési formák, ezek közül is kiemelkedik jelentőségében a Google Adwords rendszere. Több lehetőséget is biztosít a Google Adwords a potenciális vásárlók elérésére. Egyik legköltséghatékonyabb lehetőség a Google Adwords kulcsszavas hirdetései, amelyek esetében kiválaszthatjuk, hogy a hirdetésünk mely kulcsszavakra jelenjen meg, milyen lokációban, sőt a demográfiai beállítások segítségével rendkívül jól célozhatjuk azokat az internetezőket, akik számára érdemes lehet megjeleníteni a hirdetésünket. Nagy előnye a Google Ads kulcsszavas hirdetéseknek, hogy csak akkor von a Google az előre feltöltött egyenlegünkből, ha valamely internetező rákattint arra. Azok a megjelenítések, amikor nem történik kattintás, ingyenesek. A kulcsszavas hirdetések esetében érdemes beállítani minél több hirdetésbővítményt (kiemelő bővítmény, strukturált kódrészlet stb), mivel ezek mind hatékonyabbá tehetik a Google Ads hirdetésünket.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük