A székhelyszolgáltatás az ügyfél teljes kényelmét hivatott biztosítani azáltal, hogy átveszi a cégtől a levélügyek intézésének terhét. Nem csak időt, hanem pénzt is megtakaríthat ezzel a cég, lévén, hogy nem kell személyesen jelen lenniük a – jogszabályokban előírt módon az irodai időben – a levelek átvételének céljából, valamint nem szükséges külön irodát és titkárnőt bérelniük ezen feladatok ellátására. A székhelyszolgáltatás a cég személyes titkárnője, mely a szerződés értelmében jogosult arra, hogy fogadja a vállalkozás hivatalos, ajánlott leveleit. A székhelyszolgáltatás lényege, hogy átveszi a cégek azon jogszabályba foglalt kötelezettségét, miszerint kötelesek egy adott címen hivatalosan bejelenteni az irodájukat, ahol a leveleiket és egyéb postai küldeményeiket fogadják, illetve intézik. A székhelyiroda központjába érkeznek a cégek levélküldeményei, melyeket az iroda átvesz, rendszerez és tárol, a küldeményeket továbbítja. A megbeszéltek szerint fénymásolatként továbbítja az ügyfélnek a beérkezett iratokat.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.