Sok vállalkozás látogatottsági statisztikáit sikerült az évek során átnéznünk és kivétel nélkül mindegyiknél azt láttuk, hogy egyre több potenciális ügyfél nézi meg a weboldalakat mobilon, tableten. Azonban a nem reszponzív oldalakat ezek az érdeklődők rövid időn belül ott is hagyták.

A marketingcharts.com nemrég publikált egy kimutatást, amelyben azt vizsgálta, hogy a Google-t, Yahoo-t, Bing-et használók hány százaléka internetezett mobilkészüléken.

Nő a mobilon böngészők aránya

A grafikon alapján egyértelmű, hogy növekvő tendenciát mutat azoknak a száma, akik mobilkészüléket is használnak internetezésre. Bár Magyarországon valószínűleg még kisebb az arány, de a trend itt is hasonló irányba mutat. Ha ma egy vállalkozás honlapja nem mobilbarát (nem reszponzív), akkor a potenciális ügyfelek egyre nagyobb hányadának marad láthatatlan.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.